HomeActiviteitenWaterpoloProtocol Jurytafel

PROTOCOL JURYTAFEL

Rooster

Het juiste jurytafel rooster staat op de site onder Afdelingen/Waterpolo/Jurytafel.
Je moet zelf op het rooster kijken wanneer je moet “tafelen”.

Vervanging

 

Probeer dan eerst zelf vervanging te regelen of een beurt te ruilen met een andere W-official.
Is dit gelukt geef dit dan door aan Kersti. Je blijft verantwoordelijk voor je eigen “beurt” .
Dus wees er zeker van dat je vervanger ook echt komt!
Vergeet niet dat als je geruild hebt, de nieuwe datum voor je beurt in je agenda te zetten.
Het rooster op de site wordt namelijk niet aangepast dus je nieuwe beurt staat er niet op.
ukt vervangen of ruilen niet neem dan uiterlijk 1 week van tevoren contact op met Kersti.
Als je voor of na je eigen wedstrijd staat ingedeeld, maar je speelt die wedstrijd niet vanwege
blessure of schorsing, dan blijft je W beurt wel staan. Dus ook in deze gevallen moet je
zelf vervanging regelen of ruilen.

Jurylid openen

In het rooster staat welk jurylid opent. Dit jurylid heeft voor die dag de volgende extra taken:

  • Tablets ophalen bij Kersti thuis. Dit kan op de wedstrijddag tussen 15 en 18 uur, andere tijden in overleg met Kersti
  • Water, frisdrank en sap meenemen voor de scheidsrechters.

Je kunt de kosten voor drinken declareren via het declaratieformulier, te vinden op de site bij clubmenu/Formulieren.

Voor de eerste wedstrijd

  • 20 minuten voor de wedstrijd aanwezig zijn.
  • Jurytafel materialen uit het materialenhok halen en jurytafel klaarzetten.
  • Scorebord bedieningspaneel uit juryruimte halen en aansluiten.

Na de laatste wedstrijd

  • Jurytafel, stoelen en materialen opruimen.
  • Tablets afleveren bij Kersti thuis, zelf onderling afspreken wie de tablets terugbrengt.

Communicatie

 

De WhatsApp groep is bedoeld voor algemene mededelingen over Jurytafel zaken en voor onderlinge communicatie over vervanging.

Wedstrijdsecretriaat en coordinator jurytafel:

Kersti Veerman, Gems 46 Huizen (035-524 38 46 of 06-49 69 16 02)

 Mailen